Ad Code

Conjugare tradusa BRATEN (a praji)

braten - a prăji


Conjugare braten la Indicativ - Indikativ


Conjugare braten la Prezent (Präsens)
se traduce prin prezent
ich brate eu prajesc
du brätst tu prajesti
er, sie, es brät el, ea prajeste
wir braten noi prajim
ihr bratet voi prajiti
sie, Sie braten ei, ele prajesc
Conjugare braten la Imperfect (Präteritum)
se traduce prin imperfect
ich briet eu prajeam
du brietest tu prajeai
er, sie, es briet el, ea prajea
wir brieten noi prajeam
ihr brietet voi prajeati
sie, Sie brieten ei, ele prajeau
Conjugare braten la Perfect (Perfekt)
se traduce prin perfect compus
ich habe gebraten eu am prajit
du hast gebraten tu ai prajit
er, sie, es hat gebraten el, ea a prajit
wir haben gebraten noi am prajit
ihr habt gebraten voi ati prajit
sie, Sie haben gebraten ei, ele au prajit
Conjugare braten la Mai mult ca perfect
se traduce prin mai mult ca perfect
ich hatte gebraten eu prajisem
du hattest gebraten tu prajisesi
er, sie, es hatte gebraten el, ea prajise
wir hatten gebraten noi prajiseram
ihr hattet gebraten voi prajiserati
sie, Sie hatten gebraten ei, ele prajisera

Conjugare braten la Viitor (Futur 1)
se traduce prin viitor
ich werde braten eu voi praji
du wirst braten tu vei praji
er, sie, es wird braten el, ea va praji
wir werden braten noi vom praji
ihr werdet braten voi veti praji
sie, Sie werden braten ei, ele vor praji
Conjugare braten la Viitor anterior (Futur 2)
se traduce prin viitor apropiat
ich werde gebraten haben eu voi fi prajit
du wirst gebraten haben tu vei fi prajit
er, sie, es wird gebraten haben el, ea va fi prajit
wir werden gebraten haben noi vom fi prajit
ihr werdet gebraten haben voi veti fi prajit
sie, Sie werden gebraten haben ei, ele vor fi prajit


Conjugare braten la Conjunctiv - Konjunktiv


Conjugare braten la Prezent (Präsens)
se traduce prin conjunctiv prezent
ich brate eu sa prajesc
du bratest tu sa prajesti
er, sie, es brate el, ea sa prajeasca
wir braten noi sa prajim
ihr bratet voi sa prajiti
sie, Sie braten ei, ele sa prajeasca
Conjugare braten la Perfect (Perfekt)
se traduce prin conjunctiv perfect
ich habe eu sa fi fost
du habest tu sa fi
er, sie, es habe el, ea sa fi
wir haben noi sa fi
ihr habet voi sa fi
sie, Sie haben ei, ele sa fi
Conjugare braten la Imperfect (Präteritum)
se traduce prin conditional optativ prezent
ich briete eu as praji
du brietest tu ai praji
er, sie, es briete el, ea ar praji
wir brieten noi am praji
ihr brietet voi ati praji
sie, Sie brieten ei, ele ar praji
Conjugare braten la Mai mult ca perfect
se traduce prin conditional optativ perfect
ich hätte gebraten eu as fi prajit
du hättest gebraten tu ai fi prajit
er, sie, es hätte gebraten el, ea ar fi prajit
wir hätten gebraten noi am fi prajit
ihr hättet gebraten voi ati fi prajit
sie, Sie hätten gebraten ei, ele ar fi prajit

Conjugare braten la Viitor I
se traduce prin viitor
ich werde braten eu voi praji
du werdest braten tu vei praji
er, sie, es werde braten el, ea va praji
wir werden braten noi vom praji
ihr werdet braten voi veti praji
sie, Sie werden braten ei, ele vor praji
Conjugare braten la Viitor II
se traduce prin viitor anterior
ich werde gebraten haben eu voi fi prajit
du werdest gebraten haben tu vei fi prajit
er, sie, es werde gebraten haben el, ea va fi prajit
wir werden gebraten haben noi vom fi prajit
ihr werdet gebraten haben voi veti fi prajit
sie, Sie werden gebraten haben ei, ele vor fi prajit

Forma perifrastica - Conditionalul


Conjugare braten Conditional Prezent
se traduce prin conditional prezent
ich würde braten eu as praji
du würdest braten tu ai praji
er, sie, es würde braten el, ea ar praji
wir würden braten noi am praji
ihr würdet braten voi ati praji
sie, Sie würden braten ei, ele ar praji
Conjugare braten la Conditional Perfect
se traduce prin conditional perfect
ich würde gebraten haben eu as fi prajit
du würdest gebraten haben tu ai fi prajit
er, sie, es würde gebraten haben el, ea ar fi prajit
wir würden gebraten haben noi am fi prajit
ihr würdet gebraten haben voi ati fi prajit
sie, Sie würden gebraten haben ei, ele ar fi prajit

Trimiteți un comentariu

1 Comentarii

Ce părere ai despre această lecție?